tisdag 26 juni 2012

Svar till en läsare: Hur vet man att man är gay?

7 kommentarer:

  1. Haha ja du har rätt - Linnea läser din blogg! :P Måste säga att jag sitter och skrattar lite, men alltså inte på ett elakt sätt ;) Men ja, det är rätt sjukt att jag inte förstod det. Alls. Och ganska sjukt att det tog en jäkla tid för mig att inse att jag är gay, har ju dock mina anledningar till att "tvinga tycka om killar" som jag "gjorde" i måånga år. Anyhoo, fett kul att du nämnde mig ;) puss å kram!

    SvaraRadera
  2. Haha klart jag nämnde dig babes! You were my first girl crush!

    SvaraRadera
  3. Cassandra Hedberg (durpface)26 juni 2012 06:19

    Himla bra och intressant inlägg du! Kul att få veta lite mer om dig efter att ha följt dig ett bra tag och sådant. Himla fin du är föressten, haha. Och din dialekt är dundergullig.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. du är så jävla grym och bra!

    SvaraRadera
  5. Herre gud vad du är rolig xP
    Samma humor som mig haha :D Jag tycker också så som du sa att du tyckte (gillar killar kanske 80% tjejer 20%.)
    Sen ändras det till killar 90% tjejer 10% fast nu gillar jag typ bara killar :)
    Kan bara tycka att tjejer ser söta ut fast jag dras inte till dom på något sätt alls.
    Jag kom på det först när jag gick i tvåan när jag såg en kille och tyckte att han var bara så sjukt snygg (söt tyckte jag då) :P

    Han är ganska snygg idag med fast inte min typ :P
    Har dock aldrig haft sex med en kille förr =/
    Aja.

    Du är bäst. Love you <3 :P

    SvaraRadera
  6. Inte jag som frågat efter att få veta, men detta hjälpte mej ändå väldigt mycket. Jag har dragits till tjejer sedan jag gick i 5an (går nu första året på gymnasiet), men jag har dragits till fler killar och i och med det tänkt att jag nog bara är nyfiken som i allt annat eftersom att jag är en person som älskar när det händer saker och gärna testar nya saker... "Problemet" är väl att de tjejer jag dragits till har jag varit så mycket mer besatt av än vad jag varit av killarna, så jag vet inte om jag kan skylla på nyfikenhet längre. Frågan i mitt huvud, om jag på allvar skulle vara bi-sexuell, har plågat mej ett tag nu då jag börjat drömma på nätterna om mej med massa olika tjejer, som att det skulle vara mitt undermedvetna.

    Efter att ha sett detta och tänkt väldigt mycket så kanske jag få börja ta och acceptera tanken på att jag är bi. Kommer nog dock stanna med min nuvarande pojkvän så länge det håller, älskar honom oerhört mycket.

    Jag blev så full i skratt när du sa det där om katalogerna och underklädes-sidorna! Har aldrig tänkt på det förr, men det var exakt vad jag gjorde när jag var mindre. Kan väl även hända nu, men så ofta tittar jag inte i kataloger längre.:)

    Stort tack!

    SvaraRadera
  7. haha hihi, vilken början på en vänskap detta var mer eller mindre :')

    SvaraRadera